Adéla

S láskou a nadšením jsem pro vás v Brně Slatině vybudovala krásné jógové studio, kam se můžete přijít potěšit, kompletně protáhnout a uvolnit.

Více o mně

Šárka

Už na zdravotní škole mě velmi zajímala anatomie a vnitřní lékařství. V průběhu studia jsem si udělala masérský kurz a zjišťovala jsem, jakými způsoby se mohu starat o své tělo, aby správně fungovalo a bylo zdravé.

Do mé cesty životem přišlo Pilates a já zjistila, že mám víc energie, že jsem ohebnější a pevnější. Rozhodla jsem se proto, že tuto metodu ukážu ostatním, aby mohli zlepšit své zdraví a kondici. Předcvičování Pilates mi dává zklidnění, soustředění na teď a tady a možnost podělit se s ostatními o to co funguje. V roce 2012 jsem absolvovala kurz Pilates akreditovaný MŠMT v Praze a následně další kurzy se zaměřením na Pilates, jógu, zdravou stravu a jiné.

Co vás čeká na mé hodině? 
Posílení středu těla, břišních svalů, zlepšení koncentrace, správné zapojení svalů do pohybu a zlepšení správného držení těla. Toto cvičení je vhodné jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé. Moc se na vás těším!

Honza

Rád Vás uvidím a provedu ásanami se zaměřením na aktivaci a uvědomění jednotlivých čaker, můžeme říci energetických center spojujících nás s okolím. Každá pozice bude doprovázena krátkým výkladem nejen o správném provedení, ale zejména o zaměření pozornosti cvičícího násobící vědomé i nevědomé účinky spolu s jejich následujícím procítěním. Z lekce byste si měli pak odnést nejen dobrý fyzický pocit, ale ideálně i malé popostrčení na Vaší duchovní cestě.

Dominika

K józe jsem se dostala přes ajurvédu. Nejvíce mě zaujala ve chvíli, kdy jsem se setkala s její tradiční formou. Ta mě oslovila natolik, že jsem se zapsala ke studiu na České akademii jógy.

Můj přístup k józe i životu je holistický a na svých lekcích se snažím procvičit celé tělo. Vycházím na jedné straně z principů zdravého pohybu, na druhé straně si myslím, že je pro moderního člověka naprosto zásadní umět relaxovat. Co můžete na mých hodinách očekávat? Pomalé vědomé pohyby, důkladné protažení, práci na zpevnění hlubokého stabilizačního systému a samozřejmě relaxaci, někdy zakončenou i nějakým krátkým povídáním k zamyšlení.